dissabte, 30 d’agost del 2008

perquè tu ho vals! ... tinc un PREMI!

Gràcies Striper! m’ha fet molta il.lusió!
És com un joc, d’acord! però per mi és un honor. No està de més l’aportació a la nostra llengua aquest gest.
L’Striper el va crear i aprofito, sense que se m’enfadi, de que passi per un bon “corrector” els seus texts, que de vagades déu ni do!
No és excusa dir: quan anàvem a escola, els que tenim una certa edat..., això ho va dir ell en resposta a un comentari anònim que van fer en un post seu, recriminant-l’hi les faltes d’ortografia, ho recordo i em va quedar!
Aquest premi diu molt del que el va crear, es tracta de l’Striper (del bloc Striptease T'Histories), denota una inquietut, una sensibilitat.
Gràcies de nou Joan i reconec que jo també m’haig d’esforçar, segur que em colo bastant, no ets l’únic.

Rebre el premi comporta concedir-lo a tres blocs més en català, espero que els faci la mateixa il.lusió que a mi i, sobretot, que ens motivi a tots plegats a tenir més cura en els nostres escrits.
Els guardonats són:

històries Manresanes (Jordi Bonvehí Castanyé)
a Manresa no hi fan res ... (o potser, si)
2N2A (L'Espia)

També m’ha passat en Joan (l'Striper) el següent “meme”, que no sé massa que vol dir o quin sentit té el respondre’l però que no tinc cap inconvenient en fer-ho:

EL MEME
1. Una pel.lícula.
Tantes!!! una em costa, una de mítica:
"Muerte en Venecia"
2. Una cançó.
Aquesta és impossible, són tantes i tants moments ...
"Bohemian Rapsody" (Freddie Mercury)
3. Un llibre.
Cada vagada és més difícil respondre:
"Crònica de una muerte anunciada" (Gabriel García Márquez)
4. Una cosa que et faci ràbia.
La falta de congruència entre el pensament i els fets
5. Una cosa que t'agradi molt.
Que la vida, el dia a dia, em sorprengui!
6. El teu plat preferit.
Qualsevol de les meves especialitats, un:
"sopa de ceba"
7. Una beguda que t'agradi.
"orxata"
8. Una col·lecció.
Un temps em vaig aficionar a comprar:
"rosaris"
9. Una raresa.
Respondré amb un paràgraf d'una cançó:
"dama, dama de alta cuna de baja cama ..."
10. Un desig.
Que les persones que m'envolten, amb les que em relaciono, enfoquin la nostra relació amb la base de la paraula:
"amor"
* * *
Ara tinc que passar el meme oi? doncs bé, als mateixos guardonats anteriorment:
... històries Manresanes (Jordi Bonvehí Castanyé)
a Manresa no hi fan res ... (o potser, si)
2N2A (L'Espia)

6 comentaris:

Striper ha dit...

Felicitats per que no hi dubte que merexias el premi, has fet mol bon us amb els premiats elegits.I un molt bon Meme.

menta fresca, aufàbrega i maria lluisa ha dit...

Ai aquest xicot, és especial eh?
Felicitats i m'agraden les teves respostes.

Jordi Bonvehí i Castanyer ha dit...

Gràcies pel premi, malgrat tot no hauria de ser habitual que el català fos l'idioma de cohesió i de comunicació, perquè els mitjans ja s'encarreguen prou que el Català tingui una presencia mínima al TV i als quioscos.

MOLTES GRÀCIES.
Bona Festa Major!

merike ha dit...

Felicitacions pel teu premi!!! A causa d'això he trobat el teu blog meravellós!!! Contestava molt bé al meme. Abraçades des de Finlàndia!!

Anònim ha dit...

Caramb... un premi guai, i no vegis la enveja que tinc des d'altres terres de la vida que hi ha pel cor de Catalunya, m'agrada tafanejar-vos i veure com gaudiu d'un intercanvi molt ric de pensaments i creacions... de pas jo també m'enriqueixo. Gràcies per estar aquí

ferran ha dit...

Gracies pel Premi!